Ντέμης Κυριάκου, Μαρτυρία- Αποσπάσματα ημερολογίου εσωτερικής εργασίας

Ντέμης Κυριάκου, Μαρτυρία- Αποσπάσματα ημερολογίου εσωτερικής εργασίας, Εκδόσεις ΑΡΧΕΤΥΠΟ, Σειρά ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, 2003

Αποσπάσματα από το ημερολόγιο της εσωτερικής του ζωής και πορείας των τελευταίων είκοσι χρόνων περιέχονται σε αυτό το βιβλίο του γνωστού συνεργάτη του περιοδικού ΑΒΑΤΟΝ, ψυχιάτρου και δραματοθεραπευτή Ντέμη Κυριάκου. Σημειώσεις, παρατηρήσεις και εμπειρίες που δίνουν το στίγμα της προσωπικής αναζήτησης του συγγραφέα – μικρά κείμενα σπάνιας ευαισθησίας και ενόρασης που μιλούν κατευθείαν στην ψυχή και ακόμη απαντούν σε ερωτήματα που έχει ο καθένας που πορεύεται το εσωτερικό μονοπάτι.                                                                                     (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

Ενδεικτικά αποσπάσματα:

Τρόμαξα όταν ανακάλυψα αυτήν την τρομακτική Δύναμη μέσα μου, του να μπορώ να στρέφω τη Μοίρα προς τα πού θέλω!

Όποτε πιάνω τον εαυτό μου να επιχειρηματολογεί πιεστικά για κάτι, ας έχω την υποψία ότι μπορεί εγώ πρώτος να μην είμαι και πολύ πεισμένος γι΄αυτό.

Ο φόβος για κάτι που προτίθεμαι να κάνω είναι ένας καθαρός δείκτης για το ότι αυτό είναι ακριβώς το αμέσως επόμενο που πρέπει να κάνω!

Αν το κρυμμένο πρόσωπο των ενοχών δεν είναι η «παντοδυναμία», τότε τι άλλο είναι; Αν νιώθω ένοχος που δεν είσαι καλά ή που δεν κατάφερες να ζήσεις, τότε σίγουρα υπονοείται ότι εγώ θα μπορούσα να σε κρατήσω στη ζωή ή σε καλή κατάσταση. Και ποιος είμαι εγώ για να έχω τέτοια δύναμη, τέτοια κυριότητα πάνω στο θάνατο και στη ζωή;

Βλέπω άραγε εσένα ή αυτό που θέλω να δω; Σχετίζομαι άραγε με σένα ή μ΄αυτό που έχω πιότερο ανάγκη; Αγαπάω εσένα ή αυτό που δεν κατάφερα ν΄αγαπήσω σε μένα;

 

One thought on “Ντέμης Κυριάκου, Μαρτυρία- Αποσπάσματα ημερολογίου εσωτερικής εργασίας

Leave a Reply

