Κάνω το βήμα και μας συγχωρώ…

Πώς να σε συγχωρέσω; Σε χρειάζομαι εκεί, απέναντί μου, να σου καταλογίζω ό,τι μου φταίει. Αν χωράμε μαζί στον ίδιο χώρο, αν συν-χωράμε, ποιον θα κατηγορώ; Πώς θα ζω αν δεν γκρινιάζω για όσα εσύ μου κάνεις; Σε ποιον θα πετάω κατάμουτρα όσα ούτε καν υποπτεύομαι ότι με χαρακτηρίζουν, όσα δεν αντέχω να δω μέσα από τα μάτια της μεγαλομανίας μου και του αλάνθαστου κριτή σε μένα; Σε κρατάω στη θέση του φταίχτη για να με αθωώνω, γιατί κάποιος πρέπει να φταίει και σίγουρα δεν φταίω εγώ.

Έχω βουτηχτεί μέσα στο θυμό και στο μίσος  καιρό τώρα , σκέφτομαι πώς να σε εκδικηθώ, αναμασώ συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Είναι κι αυτό ένα είδος σύνδεσης μαζί σου, δεν σε αποχωρίζομαι, σε κουβαλώ μαζί μου, σε κρατώ κοντά μου και γι΄αυτό δε σε συγχωρώ. Φοβάμαι μην ξαναπονέσω, πως θα σε χάσω, αν σε συγχωρέσω. Όμως πονάω και τώρα πολύ, η καρδιά μου στενεύει όλο και περισσότερο.

Γνωρίζω ότι για να απαλλαγώ από αυτό το βάσανο, είναι αναγκαίο να ανοίξω χώρο και για τη δική σου ερμηνεία για τα ίδια γεγονότα, όχι για να ξεχάσω τι με πόνεσε, τα γεγονότα δεν μπορώ να τα αλλάξω, αλλά για να κατανοήσω, για να αποδεχθώ και σένα και μένα. Να με συγχωρέσω που σου επέτρεψα να με πονέσεις.

Κάνω λοιπόν, τώρα, το βήμα και σε συγχωρώ, γιατί θέλω να με προστατεύω, να βγω από την αρνητικότητα που δηλητηριάζει τη ζωή μου, να ξαλαφρώσει η καρδιά μου, να συναντηθώ με τη δική μου δύναμη, επειδή η συγχώρεση είναι πράξη  δύναμης. Να ανοίξω την καρδιά μου στην Αγάπη, γιατί η συγχώρεση είναι τελικά Αγάπη.

Κάνω το βήμα και μας συγχωρώ…

Νατάσσα Χαρέλα

Leave a Reply

