Καλή χρονιά !

Μαζί με τον «παλιό» χρόνο αφήνω πια στην άκρη τα ψευτοδιλήμματα του τύπου «έχω χάσει τον εαυτό μου», ή «πρέπει να βρω τον εαυτό μου», ή «πρέπει να γίνω κάτι».

Κάνοντας μια νέα αρχή δεν αντιδρώ στις καταστάσεις, αλλά δρω με σύνεση και αποφασίζω με σεβασμό στις ανάγκες μου και στις ανάγκες των άλλων κάθε στιγμή τι θέλω να κάνω.

Αφήνω στην άκρη προσωπεία και μάσκες για να παριστάνω δήθεν κάτι που δεν είμαι και κρατώ την αυθεντικότητά μου.

Αφήνομαι στη ροή της ζωής και δεν αναζητώ τελικές, σταθερές καταστάσεις, αφού όλα αλλάζουν συνεχώς και εγώ μαζί, επομένως δεν αγωνιώ να φτάσω κάπου και να παραμείνω εκεί για πάντα, αλλά αδιάκοπα εναρμονίζομαι με ό,τι μεταβάλλεται μέσα μου και γύρω μου.

Κρατώ όλη την αθωότητα του παιδιού και απολαμβάνω το ξεδίπλωμα του μυστηρίου της Ύπαρξης μέσα μου.

Θυμάμαι ότι είμαι ο σκηνοθέτης της ταινίας της ζωής μου, ο πρωταγωνιστής της, αλλά και το κοινό που την απολαμβάνει και αν κάτι δεν μου αρέσει απλώς το αλλάζω.

Δεν προσπαθώ να ζήσω, δεν σκιάζω το Φως που Είμαι, το αφήνω να λάμπει και απλώς ζω…

Άντε βρε, καλή αρχή, καλή «νέα» χρονιά!

Νατάσσα Χαρέλα

Leave a Reply

